Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 20 Νοεμβρίου 2017

«Ο άνθρωπος...», αυτό που είπατε πιο πριν ότι «είμαστε σε μία ταφόπλακα...», όπως γράφει κάποιος, «... που ξέρουμε πότε γεννηθήκαμε και αυτό που μας κρατάει στην ζωή, είναι ότι δεν ξέρουμε το δεύτερο μέρος». ΠΑΤΗΡ ΑΝΑΝΙΑΣ ΚΟΥΣΤΕΝΗΣ





Μιας και είπε ο Αντώνης για τους πνευματικούς και για την έμπνευση... Με συγχωρείτε που φέρνουμε έτσι προσωπικά παραδείγματα, αλλά θεωρούμε ότι αυτά είναι η ζωή και έτσι τα μεταφέρουμε. Μια γνωστή μου με ρώτησε προχθές αν ξέρω κανέναν καλό πνευματικό. Της είπα ότι ξέρω τον πατέρα Ανανία τον Κουστένη, αλλά της λέω ότι: «Δεν μπορώ να στον συστήσω, γιατί εσύ ψάχνεις για γκουρού ή για φακίρη. Αυτός ο άνθρωπος είναι πνευματικός για μένα» της λέω. «Οπότε εγώ δεν μπορώ να σε στείλω εκεί πέρα, γιατί εσύ ψάχνεις για κάτι άλλο». Το έχετε αντιμετωπίσει αυτό;


Το έχω, τους διώχνω και τους... βρίζω κιόλας.

(Γέλια δημοσιογράφων)


Το είπε και ένας γέροντας. «Δεν είμαι εγώ μάγος ούτε φακίρης». Ήρθε μια φορά μια κυρία εκεί στον  Γεροντα και  τον λεει; - Πες το Μέλλον Εσύ ξέρεις» του λέει.

(Γέλια δημοσιογράφων)


Επίσης με ρώταγε: «—Έχει το προορατικό χάρισμα, έχω ακούσει για τους γέροντες που είναι εκεί στην εκκλησία». Της λέω: «—Γιατί έχει τόσο μεγάλη σημασία να μάθεις τι συμβαίνει; Και να έχει το προορατικό χάρισμα...;». «Ο άνθρωπος...», αυτό που είπατε πιο πριν ότι «είμαστε σε μία ταφόπλακα...», όπως γράφει κάποιος, «... που ξέρουμε πότε γεννηθήκαμε και αυτό που μας κρατάει στην ζωή, είναι ότι δεν ξέρουμε το δεύτερο μέρος».

Ευτυχώς.

Ευτυχώς. Αυτό που είπατε, ακριβώς.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ. ΠΑΤΗΡ ΑΝΑΝΙΑΣ ΚΟΥΣΤΕΝΗΣ . Η ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΜΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια: