Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 16 Σεπτεμβρίου 2017

ΕΠΙΖΕΙ Η ΑΡΧΑΙΑ ΛΑΤΡΕΙΑ; ΠΑΤΗΡ ΤΖΕΗΜΣ ΜΠΕΡΝΣΤΑΙΝ. ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΟΥΔΑΙΣΜΟ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ.



ΕΠΙΖΕΙ Η ΑΡΧΑΙΑ ΛΑΤΡΕΙΑ;


Η ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗΣ ΤΗΣ ΛΑΤΡΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ήταν μία σημαντική εξέλιξη στήν έρευνά μου, για να εξακριβώσω ποια Εκκλησία έγραψε καί συνέταξε τήν Καινή Διαθήκη. Ωστόσο, δεν ήταν τό Ίδιο τό να προσεγγίσω αυτήν τήν γνώση διανοητικό και τό να είμαι πρόδομος να δεχτώ καί να πιστέψω τό περιεχόμενό της. Ή προκατάληψή μου συγκρούστηκε βαθιά με τήν λειτουργική λατρεία τής «αγγλικανικής εκκλησίας», τήν οποία θεωρούσα πνευματικό νεκρή.
Καθώς συζήτησα με φίλους για τα ευρήματα μου, σχετικό με τήν λατρεία τής αρχαίας Εκκλησίας, κάτι πολύ αποκαλυπτικό ήρθε στήν επιφάνεια. Οί περισσότεροι από αύτούς δεν ενδιαφέρονταν!



 Εκείνο πού πραγματικό τούς ενδιέφερε ήταν να βρουν τόπο λατρείας, όπου θα διασκέδαζαν και θα αισθάνονταν άνετα. Όλα όσα τούς απασχολούσαν ήταν να έχουν μία ζωντανή κοινότητα φίλων, με  τούς οποίους να μοιράζονται τις ίδιες άξιες. Τά ενδιαφέροντα τους ήταν καθημερινής φύσεως, ενώ εγώ οδηγούμουν άπο την επιθυμία να γνωρίσω τί ήταν αληθινό. Επιθυμούσα σφοδρά να άποκτήσω το βιβλικό και μεταβιβλικό μοντέλο, άκόμη και αν άποδεικνύετο προσωπικά άβολο και σήμαινε την θυσία των στενών μου φίλων.




Αυτό τό ταξίδι ήταν μία συνέχεια τής πορείας μου προς τον Χριστό. Για εμένα ώς Εβραίο, τό να πιστέψω στον Χριστό σήμαινε να δημιουργήσω ρήξη με τον εβραϊκό λαό, τούς γονείς μου και τούς συγγενείς μου. Τώρα, άκολουθώντας μία νέα πορεία σε μία Εκκλησία διαφορετική από οποιαδήποτε είχα δοκιμάσει, ομοίως θα δοκίμαζα μία ρήξη με την χριστιανική μου οικογένεια -τούς προτεστάντες, τούς οπαδούς τού Χριστιανικού Μετώπου γιά την Λύτρωση τού Κόσμου, τούς Εβραίους υπέρ τού Ιησού, και τούς φίλους του Κινήματος γιά τον Ιησού. Τό να ξεκινήσω με έναν έξ ολοκλήρου διαφορετικό τύπο Εκκλησίας και νέους φίλους δεν ήταν κάτι πού επιθυμούσα. Τό μόνο πού γνώριζα ήταν πώς οί χριστιανοί της πρώτης περιόδου λάτρευαν τον Θεό- όμως, δεν γνώριζα αν αυτή ή αρχαία μορφή λατρείας ασκείτο ακόμη.



  ΠΑΤΗΡ ΤΖΕΗΜΣ ΜΠΕΡΝΣΤΑΙΝ. Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ. ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΟΥΔΑΙΣΜΟ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ.ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΑΓΙΩΝ ΘΕΟΔΩΡΩΝ ΑΡΟΝΙΑΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: